Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op m'n blog .
Kijk met plezier op jullie blogs en vind daar altijd wel inspiratie en ideetjes.

Groetjes Janny

Volgers

zondag 7 juli 2013

Art Journal Page voor Artful Alphabet the letter J


De achtergrond heb ik gemaakt met de Gelli Plate en acrylverf.
Deze keer wilde ik eens geen stempels gebruiken ,want vond het wel leuk om eens iets anders te proberen,dus heb ik hiervoor een grote speelkaart van de Joker gebruikt en er op geplakt net als nog   wat kleinere speelkaarten.
De randjes van deze kaarten heb ik een klein versierd randje gegeven.
Nog wat reepjes Wahi Tape erbij geplakt en een kartonnen letter J die ik ook heb beplakt met een stukje van een speelkaart.
Op het Washi tape nog wat rondjes aangebracht .
Vind hem zelf maar zo zo .
M´n inspiratie is op het ogenblik ver te zoeken .
Hoop dat jullie hem toch nog leuk vinden.

22 opmerkingen:

Nelleke zei

Mooi, echt even wat anders, je komt steeds verder in het alfabet. Groetjes, Nelleke

Words and Pictures zei

Love all the whirls and swirls of colour and cards here - what amazing movement! Fabulous, Janny!
Alison x

Willy zei

Huh???? Zo, zo????? Hij is prachtig Janny, je achtergrond, de kleuren en de kaarten, super mooi hóór!!

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Ik vind het nogal meevallen wat je inspiratie betreft die achtergrond is gewoon prachtig en zo met die speelkaarten vind ik super. Kom er maar op.
Liefs Rianne

Dagmar zei

This is great - so great colors - absolutely amazing put together

Paper Creations by Shirley zei

Wow I love this , so amazing ! Great work, Shirleyx

Patricia zei

WAUW wat een mooie pagina zeg!
Gr Patricia

Willy zei

Ik vind hem leuk, Janny!

Marianne zei

Ik vind hem ook geweldig leuk. Maar soms voelt het voor jezelf minder omdat je een beetje uit je comfortzone bezig bent geweest. Maar erg artistiek hoor; ook de achtergrond en de washitape!
xxx Marianne

Unknown zei

AWESOME project Janny! I love the design and your use of the letter J. :) Hugs

Jeannette zei

ik vind het weer een super creatie, je doet het toch maar Janny en iedere keer anders. Bij mij staat het ook even op een laag pitje hoor en dan doet mijn router van mijn internet ook raar, dus het reageren gaat echt met horten en stoten, groetjes Jeannette

Top 2000 2019 zei

Een leuke kaart voor een pokeraar, creatief bedacht weer.
Groetjes Yvonne.

Monique zei

Wat leuk om zo je speel kaarten te gebruiken, ziet er super uit.
xx

Silvia(Barnie) zei

A wonderful Joker page.

Unknown zei

Inspiratie of niet, hij is erg leuk geworden hoor,

groetjes Coby

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Ik snap wat je bedoelde Janny, maar ook ik vind het toch een erg leuke combinatie geworden, waarbij de prachtige achtergrond en de leuke tape perfect passen bij de Jokers!
Niet meer twijfelen dus :-)

Toedelsssss, Alie :-)

Martina zei

This is awesome, dear Janny...gorgeous work!

Unknown zei

Wat een zwierig geheel is het geworden Janny, erg leuk ook met die sterren-washi-tape erop, een goede vertaling van de letter J! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Jeannette zei

Lovely page!Love the Joker card.

Greetings Jeannette

ida zei

Ik vind em wel erg leuk hoor, mooi
dat er zoveel beweging inzit!

groetjes Ida

Annie zei

What a fab make Janny, love the background and the Joker is Amazing x

Have a fab weekend

Annie x

mark gould zei

Very very cool. Love it