Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op m'n blog .
Kijk met plezier op jullie blogs en vind daar altijd wel inspiratie en ideetjes.

Groetjes Janny

Volgers

zondag 23 december 2012

Merry Christmas and a Happy, Healthy and Creative 2013

Langs deze weg en met dit kaartje wil ik al m'n trouwe blogvolgers
Fijne Kerstdagen en een Gelukkig.Gezond en Creatief 2013 wensen .
Degene die om wat voor reden dan ook moeilijke tijden door maken wil ik heel, heel veel sterkte wensen en hoop dat voor jullie 2013 een beter jaar gaat worden.

Ook wil ik jullie bedanken voor alle mooie en leuke reatie's.
Heb daar erg van genoten en vond het heerlijk om ze allemaal te lezen.

Vond het ook heerlijk om bij jullie langs te komen en te genieten van jullie mooie creatie's.
Hoop dat er volgend jaar nog veel bezoekjes  aan jullie kunnen worden gebracht en ik weer heerlijk kan geniet van al het moois dat jullie maken.

Lieve groetjes Janny
 
 
 

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Janny
Wonderful use of burlpa and the details of the twine and pearl at the base of the tree.
Wishing you a Merry Christmas and May 2013 be a wonderfully creative year for you. I look forward to visiting your blog and viewing your art creations.
Thank You for also all the visits to my blog which I have appreciated.
Seasons Wishes
Lynne

maria's knutselplezier zei

Prachtig en origineel een echte van "Janny",ook voor U een zalige Kersttijd en een gelukkig, voorspoedig, gezond en creatief 2013!!

Groetjes
Maria

Fieneke zei

Ik wens jou ook hele fijne feestdagen en een heeeeel creatief 2013. Dat we vooral weer veel van elkaars creaties en inspiratienkunnen genieten.
Groetjes Fieneke

Words and Pictures zei

So beautiful, Janny... love the rugged textures, and beautiful sparkling whites! Have a wonderful Christmas!
Alison xx

Myriame zei

Prachtig!!
Ook voor jou en iedereen die je dierbaar is een fijn eindejaar en een gelukkig, gezond en creatief 2013

Jeannette zei

dat is een hele mooi Kerstwens Janny, ik wens jou en allen die je dierbaar zijn hele fijne feestdagen, ik vond het ook een feest om op jouw mooie blog rond te neuzen en inspiratie op te doen, we gaan dus met zijn allen weer voor een heel goed, gezond en creatief 2013, groetjes Jeannette

Unknown zei

Oh wat mooi zo Janny op dat jute, steekt het wit zo prachtig op af! Hele fijne feestdagen gewenst, lieve groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Top 2000 2019 zei

Prachtig kaartje Janny. Jij ook heel fijne feestdagen en een geweldig 2013.
Groetjes Yvonne.

Linda zei

Janny, wat een prachtige kaart en een prachtige wens!
Heel fijne feestdagen gewenst.
Warme groet, Linda.

Terry zei

Janny, that Christmas tree looks so beautiful on the burlap! Merry Christmas to you and the very best New Year! Hugs!

Annette zei

Wat een geweldig kaartje! Hoop van harte op een geweldig 2013! Ik wens jou een heel creatief 2013!!
Fijne dagen!
xoxoAnnette

Yvonne zei

Ik hoop ook zeker volgend jaar weer van jouw prachtige creaties en originele ideeën te genieten. Zoals deze kaart met stukje jute erop, weer heel leuk!
Ik hoop dat je gezellige kerstdagen had, wens je een goede jaarwisseling en een heel goed, gezond en creatief 2013 toe!
Groetjes van Yvon

Jetske zei

Janny, ik wens jou ook het allerbeste toe voor 2013. Hopelijk wordt het een gezond en creatief jaar.
Groetjes, Jetske

Ans S. zei

Wat super mooi gemaakt, Janny.
Heel origineel dat stempelen op jute.
Fijne jaarwisseling.

Groetjes Ans

Unknown zei

Wonderful texture on this card and love the many ways that Merry Christmas is expressed on this card. Hope your Christmas was all you hoped it would be and that 2013 is a very happy year for you Janny. :)