Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op m'n blog .
Kijk met plezier op jullie blogs en vind daar altijd wel inspiratie en ideetjes.

Groetjes Janny

Volgers

woensdag 1 augustus 2012

Gewonnen prijs van Art Specially Friends

Maandag lag deze mooie prijs in de brievenbus die ik gewonnen heb bij de Challenge A TAG at
http://artspeciallyfriends.blogspot.nl/
Ben er super blij mee
Het is een heel heel mooi boek van Art Specially For You met twee helemooie stempels erbij.
Angela hartelijk bedankt voor al dat moois en uit het boek zal ik vast weer nieuwe inspiratie opdoen.


Ik wilde dit moois graag aan jullie laten zien.

Groetjes Janny

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd, dit is je geluksweek :o)

Yvonne zei

Gefeliciteerd met je prijs Janny! Die heel terecht is, want je had een prachtige kaart gemaakt.
Groetjes van Yvon

Ans S. zei

Gefeliciteerd met je prachtige prijs.

Groetjes Ans

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een mooie prijs Janny, aan dat boek zul je vast veel plezier hebben en met de stempels uiteraard ook! Geniet ervan he...

Lieve groetjes, Alie :-)

Jeannette zei

Hoi Janny, gefeliciteerd had ik je al bij je vorig bericht, de prijs is ook de moeite waard, heel leuk om te winnen en verdiend, groetjes weer, Jeannette

Top 2000 2019 zei

Gefeliciteerd met je mooie prijs, Het is echt een boek vol inspiratie. Veel plezier ermee.
Groetjes Yvonne.

Julia S-W zei

Wow - looks a fantastic prize to me! Many congratulations.
Juliax