Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op m'n blog .
Kijk met plezier op jullie blogs en vind daar altijd wel inspiratie en ideetjes.

Groetjes Janny

Volgers

donderdag 3 mei 2012

Giftcard Distel


Hier een kaart die ik gemaak heb met een achtergrond van Alcolhol inkt die ik bij Alie heb zitten maken.
Zat ereens goed naar te kijken en vond toen dat de blauwe vlekken wel iets weg hadden van de vorm van een distel en daar ik deze stempel in Zeist had gekocht vond ik dit een mooi moment om hem te gebruiken
De stempel is van Art Specially for You Nature.
De twee onderaan heb ik gestempeld met Perfect Medium en er zwarte embossingpoeder over gestrooid en uiteraard verhit.
Degene die er bovenuit komt met Zwarte Versafine gestempeld.
Er  houten lettertjes  Distel opgeplakt en tenslotte twee spiltpennetjes in de vorm van een vlindertje bij gedaan en nog wat zwarte stipjes omrand  met witte gelpen bij getekend.
Daarna op een licht groen-gele ondergrond geplakt en daarna op een blauwe kaart.


12 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Prachtig Janny het geheel is volledig in evenwicht en de vlindertjes geven een extra !!!Heel mooi gedaan!!!Je distel stempel zal nog veel van pas komen denk ik, heel mooi!!!

Groetjes
Maria

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Super creatie Janny, vind hem zo mooi. Hou erg van de distel en je achtergrond mooi gemaakt.
lieve groetjes Marja

Monique zei

Je hebt gelijk Janny. De distel past er schitterend bij. Super achtergrond heb je gemaakt!
groetjes, Monique

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Hoi Janny, kan me deze achtergrond niet eens meer herinnering...dom he? Maar er komen er ook zoveel in beeld...het geheel ziet er lekker uit, mooi gemat ook!

Lieve groetjes, Alie :-)

Yvonne zei

Mooie kaart Janny! Een prachtige achtergrond met de alcoholinkt gemaakt, de distels passen er inderdaad heel goed bij. Mooie stempel, maar ik ben dan ook gek op distels. Om te zien dus. Leuk met de vlinders erbij! Die ook gek op distels zijn, snap nooit dat ze zich niet lelijk prikken.
Groetjes van Yvon

Gery zei

Ja, heerlijk, ik houd van alcohol inkt. Het geeft een lekkere ruige uitstraling, waarmee je alle kanten opkunt.
Dit ziet er geweldig uit.
Hield de Versafine wel op de ondergrond??
Leuk ook het idee van de houten lettertjes.
Superkaart hoor.
Groetjes Gery

ALIX zei

Heel mooi gedaan Janny, die achtergrond is apart..Mooie stempel trouwens!!
gr Alix

Top 2000 2019 zei

Heel mooi, prachtige achtergrond en de distel stempel vind ik zelf ook verschrikkelijk mooi.
Groetjes Yvonne.

Silvia(Barnie) zei

Wow, so wonderful - love the background and the stamping.

Annette zei

Wat een plaatje is die distel zeg. Super leuk de kleurencombi! Het lijkt net of de distels er bovenop liggen!
Heel mooi gedaan!Ze spatten van het scherm!!!
xoxo Annette

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Prachtig. Ik vind het op mijn beurt weer knap hoe je een kaart zo vol kunt inkten/stempelen en er dan nog zoiets moois van kan maken. Dat zou ik weer niet kunnen.

Nora MacPhail zei

That looks really cool! Very imaginative and unique.
Happy Creating.