Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op m'n blog .
Kijk met plezier op jullie blogs en vind daar altijd wel inspiratie en ideetjes.

Groetjes Janny

Volgers

zaterdag 14 januari 2012

Giftcard Fashion Disigner

Vandaag maar weer eens m'n hokje ingekropen en gekeken bij welke stempels ik een ideetje kreeg
Nu dit is het geworden.
Beige ondergrond bewerkt met Distress Ink en daarop stempels gebruikt van Stampinback.
Daarop een stans van Tim Holtz en deze aangekleed met een stukje stof ,een gesp en een stukje parel draad
Verder een bedeltje van een hangertje en een schaartje toegevoegd en ook nog een drukkertje en wat knoopjes.
Dit geheel op een donker beige kaart geplakt en de randen daarvan ook weer wat bewerkt met Distress Ink
Heb er met veel plezier aan gewerkt

8 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Lol Janny, het moet niet gekker worden met ons he :-P
Het is zeker heel wat anders, maar weer een juweeltje, dame! Gaat goed hier op het blog zie ik...leuk!!!

Liefs, Alie :-)

maria's knutselplezier zei

Ik vind heel mooie creaties op je blog en heb me maar ineens volger gemaakt, zodat ik je werk blijvend kan bewonderen,Heel mooie tag , mooie stempels heb je in je bezit!!!

Groetjes

Maria

Myriame zei

Prachtige creatie!!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit is weer een plaatje van een kaart. Wat een prachtige details janny. Super mooi.
groetjes Marja

Silvia(Barnie) zei

How fantastic, love this sewing piece. You've created wonderful things.

moby_dick zei

via Alie hier terecht gekomen , en heb mijn ogen uitgekeken , een woord
PRACHTIG
GROETJES EN FIJNE WEEK END Monica

Anoniem zei

Prachtige blog met hele mooie werkjes.
Deze kaart vind ik supermooi,het aankleden van de paspop is echt heel tof gedaan!

Ank de Back zei

Prachtig mooi kaartje weer.